luni, 13 februarie 2012

Tablou quilling - indisponibil

Iata un nou proiect terminat: un tablou colorat din hartie rulata.
E usor de facut ca tehnica, dar este foarte mare consumator de timp.

Cum se face? Aveti nevoie de fasii de hartie colorata pe care le rulati in cercuri stranse cu acul special de quilling. Rulati hartia apoi cu mana pana cand obtineti cercuri de diferite marimi (va vor trebui o multime de astfel de cercuri, depinde de marimea suportului pe care le atasati).

Eu am ales un carton de pictura grunduit de 20x30 cm pe care l-am vopsit cu negru.

Am lipit cercurile realizate si apoi am pus lucrarea la presat.

Am adaugat peste primul rand de cercuri, din loc in loc, alte cercuri colorate, deci un al doilea rand.

Si iata-l! E gata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu