vineri, 28 octombrie 2011

Ce am mai facut in ultimul timp

Nu am mai scris de ceva timp deoarece am fost foarte ocupata. Dar, in programul meu incarcat, am reusit sa introduc mici clipe de relaxare. Sa va povestesc despre ce e vorba. Acum 2 saptamani am reusit sa ajung la atelierul de Quilling sustinut de Madalina si Georgiana in mansarda incubatorului 107. Am tot vazut modele facute cu aceasta tehnica si imi propusesem de foarte mult timp sa invat. Insa e mult mai bine sa-ti explice si sa-ti arate cineva decat sa te chinui tu cu diverse tutoriale. Plus ca intalnesti o gramada de persoane dragute, simpatice si cu aceleasi preocupari. A fost un succes si am ajuns acasa fericita cu creatiile mele.
Al doilea atelier la care am participat a avut loc la inceputul acestei saptamani, tot la incubator 107 a fost cel de Legatorie de coperti sustinut de Ioana (o gasiti pe facebook - sucita goodies) unde am invatat o tehnica de bookbinding. Am invatat tehnica, m-am simtit bine, am cunoscut o multime de persoane interesante si am plecat acasa cu un jurnal facut de manutele mele. Sunt foarte multumita si sper sa mai fie ateliere de genul asta. Voi participa cu siguranta.
Daca doriti sa va deconectati, vizitati site-ul incubatorului 107 si alegeti-va atelierele care vi se potrivesc.
Vi le recomand cu caldura.
De asemenea, daca vreti sa aflati mai multe despre atelier, va invit sa cititi articolul urmator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu