vineri, 30 septembrie 2011

Tutorial - rama foto din hartie

Cu hartie putem crea multe lucruri interesante. Am incercat si eu si vedeti ce-a iesit.
Hai sa va spun cum am facut.
Aveti nevoie de:
- o rama de lemn sau de carton
- hartie lucioasa de la reclame/pliante
- scobitoare, creion etc
- foarfeca
- lipici
Am decupat fasii din coala de hartie de aproximativ 3 cm fiecare. Eu am folosit foaie lucioasa cu reclame
Am insirat fiecare fasie pe o scobitoare (se pot folosi si tepusele pentru frigarui sau creioane mai subtiri, depinde de diametrul interior pe care vrem sa-l aiba fasiile).
Cand am ajuns aproape de capat cu insiratul, am pus un pic de lipici pe partea de hartie ramasa si am terminat de infasurat.
Se insira pe rand un numar de fasii suficient de mare incat sa acopere rama.
Se lipesc fasiile insirate una langa alta pe rama. Se lasa sa se usuce.
Se taie surplusul de hartie dupa conturul ramei.
Spor la treaba!

4 comentarii:

  1. Stiu ca se pot confectiona diverse obiecte din hartie.Dar am o intrebare,peste fasiile de hartie lipite pe rama nu se aplica lac? Astept detalii de la tine,sunt interesata.Si tin sa iti spun ca m-am prins cum se realizeaza impletitura din noduri,care de asemenea imi place mult si o sa incerc ceva ,dar cu ata cerata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,am aplicat si un lac pe baza de apa de la Maimeri. Acesta il si protejeaza si ii da si luciu.
    Ma bucur ca ai reusit sa inveti modelul cu noduri. Sper sa-mi arati la final ce va iesi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe toate lucrarile, draga Vanina ! Inspirate, realizate impecabil si pline de viata.
    Paste fericit alaturi de cei dragi, iti ureaza fosta colega de la cursul de bijuterii hande made !
    Sanda Save

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos. Toate cele bune si dvs, multa sanatate

    RăspundețiȘtergere